December 2024 vores Fælleshus blev julepyntet
Og vi fejrede resultatet med ost og rødvin i dejligt samvær.
11. oktober 2024 Høstfest i Oasen
Den 11. oktober fejrede vi vores traditionelle ”høstfest”: En dejlig eftermiddag med hygge og god mad fra ”Slagteren i Bjergsted” og så er det jo altid godt.
Maden var så god, at vi glemte alt om at tage et foto ved hovedretten, så de viste foto er fra desserten, før kaffen og lidt godt at drikke til.
26 juli 2024, så blev det tid til vores sommerfest
Grillen blev tændt og "grillkokkene" gik i arbejde
Så blev der "hygget og festet" i nogle dejlige timer, og det med god mad og drikke.
I Oasen får vi ofte besøg
Vi bor i udkanten af Svebølle, så vi får ofte besøg fra den nærliggende natur.
I juli måned havde Oasen besøg af en spurvehøg. Høgens opfattelse af et foderhus, er nok ikke den samme, som andre fugle har, men høgen har det sidste ord i den sag. En dejlig oplevelse. Foto Connie Luplau
Eller det kan være en en hare, der ser vores græs som en "lækkerbisken" og det er en daglig oplevelse. Vi opfatter den som "vores hushare"
I maj måned havde vi flere besøg af en hjort. Efter hjorten havde nydt de nye skud på vores æbletræer, forsatte den med de nye skud i vores hæk og her var den velkommen
31. Januar 2025 Forsinket julefrokost i OASEN
Da vi alle er så travle i december måned, har vi en tradition, vi udsætter julefrokosten til slut januar, og det gjorde vi.
Her havde vi nogle rigtige hyggelige timer sammen med hygge og dejlig mad, selvfølgelig med tilhørende drikke. Vi skylder en stor tak til Judi, Hanne og Karen for de stod for maden, og det gjorde de så godt.